Wednesday, 8 June 2011

fesbuk aku , ukan fesbuk kau !

helloe dearest friend . ngee^^' . hehe
salu nyep korunx gne FESBUK untuk apaa ehh sayangs ?
korunx msty gne fesbuk jus mau unline , chatting , walling n whateva Lah !
heyy , tuk budak yg tak rety menggunakan fesbuk untuk kebaikan .
ak rase kornx tak layaklah nurk ber-FESBUK FESBUK niwhh .
lauu gne semate mate nurk mencarut , baik korunx mencarut kat ownx yg amat suka mendengar kau mencarut .
n ak tak penah pun nurk kaco kau unline . lantak kau arh mau buad apa .
takde ak kaco . n adab tu , ce jage sikidd . tah ye tah tak , kau kuanx aja drpd mak bapak kau .
tu lah manje sanadd , ngader lak uhh .
AKU MAU KAU BACE N BILE MAU UNLINE SAMAA AKU ,  KAU BACE NIE DULU :

1) SOPAN SIKID MASE NUX CHATTING OR IM K !
mauu gurauu pun kene arhh ada batas nyep .

2)TAK PAYAHH LAH NUX MENYEBUK JAGE TEPI KAIN AKU .
kau tuh perfect ker , nux jage tepi kain aku .
hal sendiri pun tak terurus .

3)TAK PAYAHH LAH NUX PERASAN YG KAU TU CANTIK/HANDSOME .
euwww ! lau kau cantik/handsome , ak tabik arh .
lau tak , jgn harap . ak tak suka ownx cm uhh .

4)JGN MENCARUT SANGAT .
hehh , apa faedah kau mencarut . kau tak rety bagi salam ker ?
ini tak , terus mencarut . ak takde lahh cam tu .
sekuanx kuanx nye , ckp arhh hai or bgi salam .
baru lah sopan .

 5)TAK PAYAH NUX MENGATA AKU .
ehh , ak tak mnx pun lah pujian kau . ak mang tak cantik .
n jgn lah nux memandai kutuk ak buruk o whateva .
lau ak mau selekeh ka , comot ka , buruk ka . suka hati ak lah , muke ak . bukan muke kau pun .
n jgn lah bajet k .

6)TAK PAYAH MEMANDAI REKA CYTE .
ehh , kau maraa tak kalau ownx buad cyte sal kauu ?
sebelum kau nux buad cyte pasal ownx , bex kau pk .
apa lah naseb kau kalau macam tu jugakss .

7)JADI DIRI SENDIRI .
ehh , kau lau nux menipu pon agak agak lah sayangs . nux tipu pasal diri sendiri .
herr ==' lambat laun ak tau gak .
AKU HATE OWNX YANG SUKA TIPU !


ingat ehh sebelumm menegur ak ya sayangss :DD
ak tegur sajaa . lau terasa , ak mintak maaf ya sayangss .
SALAM .

Tuesday, 7 June 2011

otakk kuh suda mongoks :

ngee , waalaawehh . 
boring gilaks duduk dekat uma ,
tatauu mauu buads apaa . naseb lha i hadd my mum .
heyy , memb nk kuar g lepak tatew ,
ngee ^^' 
sume suda pigiy jalann . tinggal ak pewrhh .
HEHE , lupe larx ..
 awix tuhh ak pom tinggal diownx .
ak g kl .. diownx pom maraa ak jugaks .
takpe lha KAWAN samaa samaa merasa (:

ehh budax fesbuk !

heyy , awakk budax fesbuk .  ak takk tauu arhh apaa masalah kaw .
setahuu ak ak takk penah gnggu ketenteraman kaw . n ak takk heran arhh nk tegur manusiaa mcm kaw . 
pegiy maty lorh , pressure ak . pas uhh , lehh larx ckp bngge yg kaw uh nsem , pigiy daa ~
bila ak tanya asal tak letak , kaw ckp mak kaw tak kasi .
DASAR ANAK MAK ! =__=

Monday, 6 June 2011

opss , terlupa suda :DD

heyy bestie kuh , nnty kita blehh jumpa dekat tiwa lorhh ,
blehh lepak lepak . ngee .
tak saba pulaks ,
i'm waiting that day ~ (:

mishh my bestie badly :(

 ouhh my bestie , korunx ta mishh ak kaa ?
 korunx tauu tak ak mishh cgt cgt .




                                            yang dkt atas niwhh MAISARAH BT MUSTAFA .
                                 ea niwh cerewet ownx nyep . derita ak . hahakz :DD ilysm 
     walaupon kaw cerewet , kaw tabah ble putus n balak . then mesty kaw kol ak n mnx pendpt ak rite ?
                                                            ak pom sama jugaks


                          
                       yang niwhh pulaks SYARIFAH FARHANA KHALISAH BT SYED KASSIM .
                                          yang niwhh ownx yg salu cakap wnduu dekat ak .
                                                                 AKSAYANGSSKO
                                                                          HEE .


                               yang pix ea n ak niwhh ARINA ILYANA BT SHAHARUDDIN :DD
                                         wehh , ble ak blehh contact kaw . ak wndu kaw .
                        lauu lehh ak ta nux jauhh dari kaw meyhh . ak wndu kaw cgt . hope dapat jmpe kaw .

Wednesday, 1 June 2011

budak lam fesbuk cam pantat ~

uit , pompn ,,
hg enad hg cantekk sangat ? ehh , tlnk jnan nk pwasan k ,
cermin diri ko sblum ko nk ngate ownx laen !!!!
mulut , YA ALLAH !! hanye tuhan yg tauu ..
ehh , sial larhh ! eei , ad ke ak mintak pujian ko ?
ad ke ? mulut ko yg gatai cm pew tahh , malas ak nk mencarutt ,
nk kata ko tuhh hot cnad , ak tgk ko uhh dak kampng .. BAJET alimm ,
agak nyep dahh kne ________ ,
stakat mke ko uhh , ad ak heran ? ad ak mintakk ko spaye puji ak ?
ak tatew pom nk membnggekn diri yg ak cantekk , enad ehh if ak ta cari psal , jnan nk cari psal ...
kaww uhh bajet hot n cantekk jew .. d sbbkn kaww ak badmod ,
lauu ta puaz aty juz shkap , ta payaaaah kutok ak !!

my pixa ,